piątek, 24 kwietnia 2009

Sztuka wzbogacania się

autorstwa Wallace D. Wattlesa to jeden z największych klasyków o bogactwie wszechczasów.

Książka ta dla milionów ludzi na całym świecie stała się źródłem wskazówek, które pozwoliły im dojść do upragnionego bogactwa. Oto opinie czytelników:

Ta ksiażka faktycznie przewraca życie do góry nogami.

Jakież było moje zaskoczenie, gdy po zastosowaniu kilku podanych w książce wskazówek moje życie zaczęło NA PRAWDĘ być bogatsze!

Ta książka całkowicie zmieniła moje spojrzenie na świat i podała mi nowe lepsze priorytety!

Obowiązkowa pozycja dla ludzi, których pragnieniem jest się wzbogacić. Autor opisuje od A do Z co należy robić by to osiągnąć.

Po przeczytaniu tej książki chciałoby się tylko westchnąć - dlaczego nie uczą tego w szkołach. Na świecie byłoby wtedy dużo więcej ludzi szczęśliwych i bogatych.

Strona książki z darmowym fragmentem:
http://zlotemysli.pl/ksiegarnia,1/publication/show/6370/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz